3 aylık bebeğim memeye gelince huysuzlanmaya başladı gece doya doya emsin diye 2 de uyandım sabah 8 e kadar yarım saatte bir denedim ama ağzını sıkı sıkı kapatıyor emzik verdim yine aynısını yaptı normalde emziği de severdi sadece geceleri uyanmadan doysun diye tek seferlik philips avent anne memesi uyumlu başlıkla sağdığım sütü veriyordum her gece..bu sabah 8 e kadar emmedi bilerek biberon vermemiştim aç kalsında memeyi tutsun diye ve 8 de biberona anne sütü koydum da hemen içti onca uzun süre açlık sonrası sizce atak mı meme reddi mi?yaşayan var mı?bir önceki postuma kimse yanıt vermediği için bu şekilde başlık açmak zorunda kaldım