İki kedimiz var evde, sitede de bir sürü kediye bakıyoruz. Kumu %98 oranında eşim temizliyor ama 5-6 kere benim temizlediğim de oldu(aslında bi zararı yok iç dış parazitleri çok düzenli ve mama dışı yemiyorlar). İki kere toxoplasma testi yaptırdım negatif. Dışardakilerle ilgili de kısıtlamadım kendimi 2948383 tane kedi sevmişimdir bahçede kucağımda yatarlar yavrusu yetişkini. El temizliğimi çok sık yaparım ama, dışarda kedi sevip elimi asla ağzıma sürmem, vücuduma temas olduysa mutlaka duşa girerim, kıyafetlerimi hemen makineye atarım vs (bu önceden de olan bir alışkanlığımdı). Başka bi şey yok valla her şey normal akışında çok keyifli ilerledi yarın 36 hafta olacak