Gamzeli_03 anladım çok teşekkür ederim, banyosunu yaptırdık bugün ama o sümüksü yapı gitmedi ya çok stres oldum inşallah iltihap değildir ne zormuş sünnet sonrası bile, öncesi ayrı strese giriyor insan sonrasında ayrı. Bide benim oğlum biraz büyük olduğu için farkında çoğu şeyin, bezini açtırmıyor zor açıyoruz nasıl ağlıyor çırpınıyor resmen