Moz ilk başta normal ilerliyordu .salı günü kesemin normale göre küçük olduğumu söyledi doktor .dün de kese büyümüştü aslında yine normale göre biraz küçüktü ama kalp atımı çok yavaş dedi.beta da normalde bir yavaşlama dönemi oluyormuş ama benimki şuan da o döneme erken girmiş erken yavaşlamaya başlamış.6+6 yım şuanda .bir on gün öncesinde normalde beta artışım