C-Sarven benm kız 38+5 ’de geldi hiç bir belirti yoktu herkes artık ne zaman doğurcan yeter çocuk unuttu doğmayı flan diyordu bi anda gece suyum geldi hastaneye gittik sabahına geldi minikim 🥰 4 yıl oldu bakalım bunuda normal bekliyorz şuan 25. Haftadayz ne zaman gelicek
(Ve 37 haftadan sonra normal öncesi prematüre kabul ediliyor)