Kızlar bugün tam 8. Haftama girdim geçen hafta kalp atışını duymuştuk daha doktora gitmeme çok var ancak benim göğüs hassasiyetim komple gitti önceden dokunamıyordum bile şimdi yumuşacık oldu kanama vs yok ama korkuyorum bu durumu yaşayan var mı normal mi göğüs ağrısı azalır mı