Merhaba bende kasım annesi olucam inşallah. Öncelikle pijama takımı almak istiyorum lohusasepetinden gecelik aldım güzeller ama kumaşları baya ince. Pijama takımı suwen yada pentiden alayım dedim daha tok kumaşı olur ama kısa kollu acaba üşür müyüz? Emzirirken çok terleniyorlar diyorlar o yüzden kararsiz kaldım. Siz uzun kol mu kısa mı alcaksınız? Depend bezler aldım depend bez üstne külot giyecek misiniz😊