Dün misafir vardi esimin yigeni de hastaydı yani tam grip deildi hapşırma öksürme vardi yeni yeni hasta oluyodu bu gece de olum 5 e kadar hiç rahat deildi kaç kere uyandı etti grip deil hapşırma öksürme yok ama kustu baya içini boşalttı. Atesi yok çok şükür usuttumu acaba. İlk defa böyle başımıza geliyo da . Bide sanki karnı ağrıyor elini karnina götürüyor