Kızlar 38+4 hafta akşam 9 gibi yavaş yavaş suyum geldi. Bizde 12 ye doğru hastaneye geldik. Şuan yatışım yapıldı. Sanırım birazdan suni sancı vercekler. Evladıma sağlıkla kavuşmak için, hayırlısıyla normal bi şekilde doğurmak için dualarınızı bekliyorum.. 💗