Ays-0 36 haftalık hamileyim karnım genelde taş gibi oluyor ayakta, yatarken, kalkarken.. doğum belirtisi olabilir mi sancim yok arada adet ağrısı gibi oluyor ve geçiyor hemen, ama sertlik genel anlamda kalıcı hale geldi sizlerin durumlar ne
selaydab Ays-0 bende öyleyim🤦🏻♀️😣 36+5 iz 32de karnımın sertiliği 24 saat geçmemişti acile gittim vücudum susuz kaldığı için olabilir dediler nst de sancım çıktı serumdan sonra sancım geçti
Ays-0 selaydab suyuda içiyorum elimden geldiğince, cumartesi benimde kontrol var nstde sancı çıkacak mı acaba merak ediyorum
Ebks 36+6 yız bizde sanki bebek dünden beri şeyimde hareket ediyor kafasını döndürüyor napıyor anlamadım gelirmi artık dersinşz
Ays-0 Ebks bazen bende kasıklarımda hissediyorum sonradan geçiyor yukarı çıkıyor mide tarafında ayakları var büyük ihtimalle uyutmuyor, daha gelmesinler ya az daha dursunlar