prens_prenses_annesi Kizlar telefon flasini acip karnimin sagina koyarsam sagda sola koyarsam solda tekme hissediyorum isiga tepki vermesi dogrumu yoksa tesadufmu cok merakettim
Ebruxxxx prens_prenses_annesi bence değil çünkü sabahtan beri hareketini hissetmediğim bebemi şuan gece şuan 5.21 korkudan yatamadım dürtüp duruyorum hiç bir şekilde hareket etmedi şimdi bu postu görüp denedim tekme yedim şaka gibi şimdi rahat bir şekilde uyuyabilirim teşekkürler fikir için…
gocebeanne prens_prenses_annesi çok sağlıklı bir uygulama olmadığını duymuştum bebek içerde panikliyor sanırım