07sym07 merhaba öncelikle geçmiş olsun burası hamıle sitesı buraya bunu yazmanız ne kadar doğru bilemedim insanlar korkabilir size çok geçmiş olsun, ama şöyle bşsey var li kişiden kişiye anestezi uzmanından doktora kadar sezeryan degısıyor ben şahsen ikizlerime doğum yaptığımda 2 saat sonra kalktım ve daha yatmadım ne bel ne bas ne de kesi yerim ağrıdı 1.5 sene oldu bi sıkıntı görmedim prensesler gibiydim herkes şok oldu me dınlenme ne yatma 1 saat bile hemen eve geldim işimi gücümü yaptım yine olsa yine sezeryan derim