Zeliseyup mesela özel hastanedeki dr bana kızım dogdunda linola vicut losyınunu verdi ve kızımın cildini kuruttu bende nemlendirsin diye hep sürdüm kızım egzama oldu meğerse bu losyınun içinde ne yokmuş ki 😔 bioderma kullanmaya başladım çok şükür egzaması gitti bioderma harika hiç katkı maddesi yok losyın almak istersen bileğin olsun dr bile güvenme vallahi ilaç firmalarından geliyorlar anlaşıyorlar sonra bize bu ürün bitkisel diyip bir dünya paraya aldırıyorlar sonra uğraş dur çocuğum niye böyle haram zıkkım olsun vallahi 2 yaşında kızım 1 yıl hastanelerde süründük :( neler yaşadığımı bir allah bir ben biliyorum