FatmaKurtulus94 bende artımed erken gebelik testi yaptım adetime 12 gün vardı ben sat 2 eylül. Âdetim eylülün 8 bitti. Ben ovulasyon testi kullandım hemen ve şansa erken yumurtladım ayın eylülün 14 dü pik gördüm 9.10.14.16 günleri değerlendirdim. Adetime 12 gün varken bu testi kullandım ve 2dk içinde pozitif gördüm hani yalancı pozitif bekleyince çıkıyor diyorlar benim 2dk içinde pozitif çıktı ve bariz bir şekilde sizinde hemen mi çıkmıştı ikinci çizginiz yani başka testler yaptım artımetten daha silik çıktı bir tane daha yaptım predıctor erken gebelik adetten 6 gün öncesini gösteren onda o silik çizgiyi bile göremedim anlayamadım hcg algılama oranları mı bir değil artımed ilişkiden 5 gün sonrasını bile gösteriyormuş çünkü aklım karıştı çok inanın belirtilerim de var