BirAskMasali1323 Kızlar maksat sohbet olsun bebeğin tekmeleri sert ve artık belli oluyo ayağı dışardan bakınca ayağını dayiyo bazen tutasim geliyo ayağını sizde de öyle oluyomu yani tutma isteği Rabbim bı nefeste kurtarsın hepimizi…🙏 Uyuyamayan hamişler gelin sohbet edlim 🥰
Emos42 BirAskMasali1323 30. Haftada hareket azalması yada hareketlerinin şiddetinde bir azalma olmuş muydu 3 gündür hareket ediyor ama net tekmeler atmıyor yâda hareketlerinin arasında ki süre uzadı dün acile gittim sıkıntı yok dediler herkeste mı oluyor bizde mi bir sıkıntı var endişe ediyorum
Booksandcats Ayy evet 38+1 olduk biz de bazen ayağını öyle bir dayıyor ki topuğu falan belli oluyor azcık dürtüklüyorum dayanamıyorum sinirlenip çekiyor hemen 😅
BirAskMasali1323 Booksandcats Ay evet yaa😂bende aynı şekil ayağını tutmaya çalışıyorum yada durtuyorum anında hemen cekiyo ayağını ahaa suçüstü yakalandık dercesine 😂😂
Kbrumt68 Emos42 Bazen bebek ters dönebiliyor yani yüzü rahim tarafına baktığında tekmelerini çok hissetmiyorsun ama dönüşlerini hissedersin bi çocuk 1 gün boyunca hiç oynamazsa korkun yoksa az hareket etmesi bişey değil yani hiç etmezse sıkıntı
BirAskMasali1323 Emos42 Evet o haftada benimde olmuştu gun boyunca hiç hareket tekme hissetmezsen kork canım onun dışında korkulacak bişey yok bebeğin pozisyonuylada alakalı olabiliyo
Fatma-Zehra-gunes- Emos42 30 ile 33 arası azlık bende oldu 33 ten sonra baya sert vuruyor artık gitmişsiniz sorun yoksa endişe etmeyin
Emos42 Kbrumt68 çok şükür hareket ediyor ama ben güçlü hissedemiyorum doktor baş geliş pozisyonunda dedi
Booksandcats BirAskMasali1323 hahaha evet sinirleniyor gibi geliyor bana da bi rahat vermedin diyormuş gibi hissediyorum ben de 🤣
Fatu BirAskMasali1323 kızlar 30+5haftalik hamileyim bir haftadır aşırı temzlik yapıyorum bugün çok yoruldum bebeğimin hareketleri çok fazla endişe ediyorum akıl verrsmisnz normalde ermiyor diye korkuyordum ama şimdide sürekli hareket li
Asu_moi Fatu bende aynı şeyi yaptim sonra belim ağrımaya başladı nstde sancılarım cıktı serum tedavi başlandı lütfen kendinizi yormayın lütfen🥹🙏🏻
Fatu Asu_moi ay gerçekmi çok korkuyorum bir an önce bitirmek istedim ev temizliğini yarın kiyfleleri yıkayım diye sizin bebeginzde çok harektlimiydi kaçıncı haftdansnz
Asu_moi Fatu 33 de oldu🥹 şuan 34 üm fitil kullanıyorum bende cok hareketliydim evi vurdum döktüm,bebegin herşeyini ütüleyip yerleştirdim simdi hep yatıyorum bilseydim yapmazdım :( ama sizdede olacak diye bişey yok tabiki doktorunuza danışın yinede
Fatma-Zehra-gunes- Fatu yorgunluk iyi değil bende 2 gündür yoruyorum kendimi gece resmen baygın gibi uyuyorum , kıymetimizi bilelim
Fatu Asu_moi rabbim şafi ismiyle şifa versin hepimize işte yapıyoruz yapıyoruz kendimizi kaybedip bişe olmaz diye en ufak biseyse korkuyoruz
Fatu Fatma-Zehra-gunes- ah ah kardeşim sorma kıymet ne Kelime eşime destek için zeytin Yağlı sardım bugün büyük tencere satıyoruz tek başıma üstüne üstelik mutfak dolapları buz dolabı birde duvarları çamaşır suyuyla sildim artı birde yemek simide otur düşün nolck diye
Asu_moi Fatu aminnn🥹🙏🏻inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım🙏🏻🥹Allah büyük Allah hepimizin yardımcısı olsun🌸🌸💞
Fatma-Zehra-gunes- Fatu 😢 kızkardeşlerim 2 gün bende kaldı işlerime yardım için kendimi yormamaya çalıştım onlar yaptı çoğunluk ama ayakta durmak bile mahvediyor artık beni yapmayınca da gözüm tahammül etmiyor depresyona giriyorum resmen