tugce_snygt42 40 haftayı doldurduk benim kızın daha gelesi yoktu doktor alalım artık dedi sabah sezaryene gidiyorum dua edin kardeşlerim 🤗
Suliss76 tugce_snygt42 Sağlıklı bir şekilde kucağına al inşallah Nolır bana da sen dua et hemen doğsunn
tugce_snygt42 Amphitrite hayır doktorum önerdi ama acilman olmazsa gene sezaryenle olur boşuna acı çekme dedi
Hatice5258 tugce_snygt42 Allahım yardımcınız olsun inşallah sağ salim doğumunuz gerçekleşsin inşallah ❤🤲🧿👼🌹