rumikaa Zehranisa25 bu ben doktor tarih veriyor şu zaman gel diye sabredemeyip erkeden gidiyorum çocuğumu özlüyorum napim😂
Tugcecimbisn aysenuraydin2 hiçbir dayanağı olmayan uyduruktan gebe korkutma bilgisi mi bu. Bir zararı yok
aysenuraydin2 Tugcecimbisn ayrıca isterseniz her gün girin ultrasona beni zerre ilgilendirmez kendi bilgimi sizinle paylaştım yukarıda da bir arkadaş belirtmiş zaten uydurmasyon olmadığının kanıtıdır 👍🏻😂
Pamuk aysenuraydin2 istediğiniz doktora veya ebeye sorabilirsiniz uydurma bir şey değil 👍🏻 Gelin dilediğiniz doktora soralım.Hastanede yatan riskli gebelerimiz var her gün ultrason yapılan keza bende öyleydim. Ne profu bunu dedi ne doçenti.
Tugcecimbisn aysenuraydin2 bana bilgi satmaya çalışmanız yanlış çünkü zaten ben o bilgileri derslerde aldım hanımefendi
cLearQueen aysenuraydin2 ben degil prof.lar soyluyo canım 😊 yoksa benim gibi riskli gebeleri haftada 2 cagırmazlar
aysenuraydin2 cLearQueen riskli gebeleri ve normal gebelerin son zamanlarında 2 haftada bir bazen haftada bir çağırıyorlar kontrole ben diyabet hastasıyım en başından beri 2-3 haftada bir çağırıyordu şimdi 10-15 günde bir çağırıyor 🙂
cLearQueen aysenuraydin2 ben yüksek riskli gebeyim hem şekerim hem ileri pihtılasma sorunum hem kan degerlerimde sıkıntı hem obezite hem 5 cm rahim agzı myomum var hem tüp bebekle gebeyim. Haftada 2 cağırıyo doktor ayrıca her gittiğimde de nst giriyorum hem normal doktor hem endokrin hem perinatolog takipliyim
mnk_brlce1 Zehranisa25 ben de çok evhamliyim ama tutuyorum kendimi gitmiyorum ama hep aklım orda oluyor karnım çok çıkmadı sanki acaba gelişmiyor mu acaba iyi mi şimdi her şey yolunda görünüyor ama ya detaylı ultrasonda bir şey çıkarsa o dert tasa hiç bitmiyor
aysenuraydin2 Tugcecimbisn asıl siz yazmayın cahilsem bu beni ilgilendirir sizi zerre ilgilendirmez 👍🏻 ben size yorum dahi yapmadım başkalarına yaptığım yorumun altına atlamış ve gelmiş diyorsunuz ki boşsunuz sizden âlâ boş insan yok gibi 🤣
Pamuk aysenuraydin2 Perinatoloji takipli gebeydim haftada 2 gün ultrasona giriyordum. Oğlum doğdu 7 aylık oldu. Koskoca Perinatoloji uzmanı ultrasonun radyasyon yaymadigi için hiçbir şekilde zararı olmadığını söylemişti.Cok uzun yıllar kafa çürütüyorlar bu bölümler için.
aysenuraydin2 Pamuk bende riskli gebeyim hastanede yattığım zamanda hergun detaylıya girdim bunu biliyorum fakat keyfi gitmeyi doktorlar çok önermiyor zaten.Zeynep kamilde günlerce yattım kimseyi keyfi götürüp detaylı veya normal muayene etmiyorlar.