Esrashshshssh daha önce yazmıştım başka sayfalarda da. Benim ilk doğumumda gün dolmuştu artık bebişkom gelmiyordu, suni ile doğum başlattık on saate yakın aldım olmadı gelmedi asla:( sezaryenle aldı mecburen. Açılma olmadı 3 cm ile kaldı. Ama bebek kiloluydu belki de ondandır. İkinci bebişkom ile arası cok olmadığı için (nerdeyse 3 sene gerçi) ve bu da kilolu bi bebiş olduğu için bunu hiç riske atmayıp direkt sezaryen ile doğuracağım. Yani suni ile doğuradabilirsin şekerim benim gibi çektiğin acıyla da kalabilirsin :)