Srp37 Bat 22 ağustos 8. Gün gecikmemde kaset test, 9. Gün gecikmemde erken gebelik 12. Gün gecikmemde kaset test yaptım hepsi negatif ve henüz regl olmadım, testler negatif olunca kan testi yapmadım sizce hamile olma ihtimalim var mıdır?
Ahlas-1 Srp37 Hamile olduğumu öğrenmeden önceki ay 17 gün geciktim. Bu arada reglim 1 gün bile gecikmezdi normalde. Hamileyim sandım fakat değilmişim. Diğer ay hamile olduğumu öğrendim. Reglim gecikmemişti daha.
1Anneadayiiii Srp37 testler yanıltabilir gecikmişsiniz sonuçta niye kan vermiyorsunuz ki bence verin kafanızda netleşsin sürekli var mı yok mu düşünmekten iyidir
Zdiyebiri Ben de böyle olmuştu. Dr’a gittim karnımdan baktı kese yok dedi kan ver bir de dedi. Verdim, yine yoktu. Ondan 2 gün sonra da regli oldm zaten. Çok üzülmüştüm. Kan verin netleşsin kafanızda var yada yok.
Srp37 Zdiyebiri oğlum 1 yaşında henüz yeni bir gebelik için hazır değilim fakat en fazla 5 Gün gecikmem olurdu çok tuhaf korkmaya başladım erken menopoz diye. Teşekkürler cevap için.
Srp37 Yaprak- bir arkadaşım 11. Hafta hamileymiş hala negatif çıkıyormuş ameliyat olacak diye kan testi istemiş bakmışlar beta pozitif o korkuttu biraz beni.
Srp37 1Anneadayiiii Vereceğim ama hastaneye gitme fırsatı pek bulamıyorum hem evden çalışıyorum hem bebeğim var birde akşamları aciller gebelik için kan almıyor özele gitmem lazım bakalım inşallah