Doktor yazdiysa neden tedirgin oluyorsunuz ? Onca yıl boşuna okumuyorlar sonuçta öyle degil mi? Enfeksiyon bulgusu var belli ki o yüzden vermiş. Enfeksiyon kullanacaginiz ilactan cok daha tehlikeli. Tedirgin olmayın kullanın. Aynısını bana da yazmisti bulamamistim muadilini kullandım.