26 haftalığım ikinci gebeliğim kaç gündür karnıma çok ağrı vuruyor üst karın ve kasıklarıma şuan kasığıma vuruyor böyle bıçak saplanır gibi aynı zamanda belim de vuruyor ağrı ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamadım detaylı ultrasonda doktor kanal kapalı erken doğum riski yok dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda