Yasevgi Kızlar Başakşehir çam ve sakura şehir hastanesi ne giden , doğum yapan , varmıdır aranızda? Tecrübelerinizi paylaşın bizde faydalanıp bilgilenelim .
12moom Arkadaşlar ben oraya gittim çoğu kez randevu olarak çoğu zaman hep asistanlar giriyor du doguma gelecek olursak akrabalarımın yarısı orda dogum yaptı doguma asistanlar giriyormuş yine doktorlar çok nadir diye duydum bakim olarak da iyi değil diye söylemişlerdi 1 2 sene önceki durum böyleymiş ama şuan nasıl bilmiyorum