Bende kliniğe gidiyorum doktorumun anlaşmalı olduğu iki hastane var onlardan birini seçeceğiz 2.000 lira veriyorum muayeneye ayda bir defa gidiyorum şuan 5. Ayım bitiyor özel hastaneye gittim ilk başta başka bir doktora muayene süreleri kısa ve ultrasonları ilgi alaka kötüydü şuan çok memnunum