kbra_588 ay 2 kere doğuruyorum diye gittim hastaneye ikisinde de sancım çok yüksek çıktı düzenli değildi sabaha sıklaşır doğurursun dediler 36dan beri bekliyoruz 38+1 olucaz hala gelen giden yok kandırıyor bizimki de bizi 😅 ananas hurma merdiven çömelme ne varsa denedim bebişler karar veriyor ne zaman geleceklerine 🥲