Merve35- Tutaste_ tuzu kesmek işe yarıyor bol su için ve ayakta çok fazla kalmamak gerekiyor bide ayakların altında destekle oturmalisiniz yüksekte olması lazım bende de oluyor böyle yapınca bı nebze rahatlıyor kaç haftaliksiniz
Tutaste_ Merve35- 33teyim tuz yemiyorum oturuyorum hep ayaklarım havada ve sıstıler 😀kazan kazan su içiyorum 🫣
Mehmeteren-ve-defneninannesi Tutaste_ ben ilk gebeliğimde 39 giyerken 43 no erkek terliği ile geziyordum doğumdan sonra ilk on gün daha fazla şişti daha sonra kendiliğinden düzeldi. Ekmek tuz turşu vb yememek gerek bol su yürüyüş demişti doktorum
Mehmeteren-ve-defneninannesi Tutaste_ 23 almıştım 18 kilo kendiliğinden gitti son 5 kilo verdi leslie yaparak 9 kilo verdim Tabi geri aldım da ama o ilk gebelik kilosunu verdim çoğu ödem di zaten