Hamilelikten önce günde iki paket içen ben iki bebeğimde de vicdan azabı sayesinde bıraktım. Benim strese girmem canımın çekmesi vs onun sağlığından daha önemli değil. Kendimi kuş gibi hafif hissediyorum. Güzel kokuyorum, cildim parladı ne kızıma sarılırken ne karnımdaki oğluma karşı vicdan azabı çekmiyorum umarım herkes bırakır. İyi ki yeniden hamile kaldım da kurtuldum bu illetten bana vesile oldu.