EniseEsila Benim bebeğim kız 31 haftamdayim ve 2300gram aşağıya da dönmüş sancim dıştan yok ama ağrım çıktı doğumu durdurdular.daha çok erken değil mi 😣 bu durumda olan anneler neler yapıyorlar kilolu olması avantaj olabilir mi acaba 2500ustunu kuveze koymuyorlar diyorlar.ama cigerler henüz tamamlanmamis. Belirsiz beklemek çok kötü 😣