Merhabalar. Bugün 37+1 olacaz. Sabah hafif alt karin ağrısı ile uyandım. Wc ye gittim akıntı vardı çok az kanliydi. Doktoruma yazdım kontrole çağırdı gittim kontrol etti. Gittiğimde sadece akıntı vardı kan falan yoktu . kanlı olmadığı ic8n idrar yolu enfeksiyonu olabileceğini söyledi tek kullanımlık toz verdi. Çatı muayenesi yaptı açıklık yok dedi. Nst de sanci cikti ama ufak sancılar. Eve gönderdi pazartesi salı ya kadar doğum olur dedi. Şimdi o akıntı devam ediyor ama bu sefer kan var içinde. Ama hic ağrım yok. Bu durumu yaşayan var mi