ozggejpg canım malesef kimyasal ama üzülme ben 2 kez yaşadım ve her kadın mutlaka bunu yaşıyormuş ve adetle beraber o sağlıksız zigot atılıyormuş küçücük et ne ruhu var ne eli kolu ve eğer öyle sağlıksız gelişse engelli bireyler olurmuş doktorum öyle demişti umarım sağlıklı bir gebelik yaşarsın bundan sonrasında