Eslam Sakineoncu kesinlikle cekmeceli ya da sepetli ben düz anne yani aldim zorlaniyorum pisman oldum çünkü Bezi islak mendil alt acma ortusu damlalar kremlwr pudralar hep meydanda geziyor cekmeceli yada sepetli alsaydim belirli bi düzen olurdi
Enfal_06 Sakineoncu el ele madre aldık 3 günlük bebeğim var reflü yatağıni içine koyup yatırıyorum çok kaliteli el ele madre en iyisi
ezgi-esk Prego almıştım 4 sene önce bence hepsi aynı. Açılış kapanış dayanıklılık. Aksesuar vs farklı değil birbirinden hangisi hoşunuza gidiyorsa onu alın. Benimki hala sapasağlam duruyor 2 sene yattı oğlum. Şimdi de yeni doğan yatacak
Ebbruc Sakineoncu kahverengisi çok güzel de yine de emin olamadım, kendi yatak başlığımız gri acaba ona uyumlu olsun diye gri mi alsam diye
a-b1 Sakineoncu Ben elele madre aldım gri siyah olanını. Yanında yatağı hediye geldi ama çok ince olduğu için kullanmayacağım. İç yatak olarak yataş twingy tercih ettim.
a-b1 Sakineoncu Yani fena değil kullanan da varmış aslında ama bayağı bi ince. Bebeğim daha rahat uyusun diye yataşa karar verdim. Çünkü aldığım yatağın bi tarafı sert 0-2 yaş için, diğer tarafı daha yumuşak. Omurga sağlığı için daha iyi olur diye düşündüm