tuba6006 özeldeki tüm doktorlarlar demedim çoğu doktor dedim. Devlette sonuna kadar normal beklenirken, özelde haftan doldu gel suni verelim, açılman yavaş gel suyunu patlatalim, sonra çocuk strese girdi gel sezaryan. Çatın dar, çocuk kilolu vs gibi söylemler genelde özelde oluyor. Devlet zorunlu olmadikça sezaryan yapmıyor.