Bizimde kızımız olucak inşallah 23 haftalık şuan , Ayşegül koymayı düşündük annem ben doğduğumda bana koymak istemiş ama babaannem izin vermemiş, eşimle paylaştım bu durumu oda kabul etti ♥️ Bu arada kayınvalidemin ismi de Ayşe annemin de eltimin kızının ismide Ayşenur 😂 çok Ayşe olduk ama benim hep hayalimde vazgeçmek istemedim 🌺