esramcinar Bugün ayrıntılı ultrasona girdim bebeğimin renal pelvis çapı sağda 4.2 çıktı..ne demek oluyo napmalıyım bilmiyorum doktoruma kontrolüme 1hafta var daha yardımcı olursanız çok sevinirim😔😔