SM5534 Fatosaydin çok yeni hamilesiniz 🥰 2 gün sonra tekrar kan verin artışa bakın inş güzel sonuçlar olur
Fatosaydin SM5534 ins. Ama adet sonu gibi lekem var onla alakası varmidir ki sonuç dr yarın bakacak daha
Fatosaydin Hatice5258 yok canim tedavi görmüyorum leke geliyordu 10 gun kadar oldu o yüzden gitmiştim ama dr kontrol etti kese ne yokdu değer de 10.2 cikmis
Hatice5258 Fatosaydin erken gebelik daha yeni ise kese gozukmeyebilir geç döllenme oluyor bebeklerin geç gelişmesi gibi kese de oluşmamış olabilir 2 gün sonra bi daha lan verin
Reina Fatosaydin bu değerde kese görünmez 2 haftaya anca görünür. İnşallah sağlıklı gebelik olur. Allah gönlünüze göre versib
aleyna_001 Ya canım kadınlar bir soru sorucam ben erken gebelik testi yapacağım şimdi testi yapmadan ne kadar önce sıvı alımını bırakmak lazım birde akşam saati gece saati yapılır değil mi bir sorun olmaz