mihraninannesi02 ben zayiflamistim ama kızımın kilosu gayet iyiydi doktora bişey yiyemiyorum dediğimde doktor senin kilo alman değil bebeğin sağlıklı kilo alması önemli demişti bebeklerimizi içerde iyi beslersen bız zayıf yada kilolu olalım önemi yok bence😅