mihraninannesi02 15+4 üz şu an hareketlerini hissetmiyorum daha normal mi siz ne zaman hissetmeye başladınız
Kze mihraninannesi02 cok normal 16 yla 22 arasinda degisiyor ilk gebelikse gec olabiliyor biraz erken de olabilir benim de ilk gebeligm 17 de hissettim
mihraninannesi02 Kze evet benimde ilk gebeliğim merakla bekliyorum ilk hareketlerini teşekkür ederimmm