Zeyno800 Mucizee80 doktor cok asiri yok dedi ama var gibi tehlikelimi acaba 8 yldr olmuyor gebelik 1 kez oda tup bebkle bos gebelik oldu
Mucizee80 Zeyno800 büyük ihtimalle gebelik oluştuğunda iğne başlarlar size tam bilgim yok ama ben genetik test verdiğimde coraspin başladık şuan da devam ediyorum genetik testim temiz çıktı ama yinede 12. Haftaya kadar hap kullanacağım