Öncelikle Mehraba,
Ben 29 Mart’ta doğum yaptım kızım 2 gün yaşadı sonra vefat etti zor doğum olduğu için haznede çok beklemiş o yüzden biz doğumdan sonra hiç korunmadık bu ayda adet günüm 6 gün geçti bende erken gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı sizce testin yanılma payı var mıdır tekrar üzülmek istemiyorum 😔