Ben 2 çocuğuma da lansinoh kullandım gaz yapmadı hiç. Mamayı nasıl yapıyorsunuz? Çalkalayarak yapıyorsanız büyük ihtimal ondan gaz yapıyordur. Çatalla karıştırarak yapıyordum ben yada biber onun ağzını kapatınca yuvarlak daireler çizerek. Farklı Öneri isterseniz philips avent kullandı görümcem o da memnundu