İki senedir ikinci çocuk istiyorum olmuyordu adetimin bitmesi lazımdı simdiye 6 gündür kahverengi şeklinde minik minik.leke geliyordu karın agrisi aşırı ve bel ağrısı var ama artık leke falan yok normal beyaz akimt var bugün test yaptım cifr.cizgi.cikto ikinciyi yaptim emin olmak için yine çift çizgi çıktı en son adet baslangicim 1 Ağustos böyle olup gebe olan var mı acaba ya şuan karın be bel.agriaindan duramıyorum yarın kan vermeue gdecem heyecandan buraya sormak.istedim