xAnneyiMx 13 haftalık hamileyim kasiklarimda sanki aşağı baskı oluyotmus gibi bir ağrı var ara ara gelip gidiyor ama şuan daha da arttı herhangi bit düşük tehlikem vs yoktu bu durumu yaşayan var mi
Tomucuk12 xAnneyiMx canim konteolunde rahim agzi uzunlugunu olctur. Kisalikta maasef bole baski oluyor. Onlem alinmasi gereken bir durum birde engeksyon varmi baktir
xAnneyiMx Tomucuk12 bu ikinci gebeliğim birinci gebelimde kisalik falan dememisleri geçtiğimiz haftalarda idrar yolu enfeksiyonu gecirdim en son kültür testi yaptirdim temiz çıkmıştı..
Tomucuk12 xAnneyiMx yanibu rahim agzi kisaligi her gebelikte olacak die bisey yok, ben agriyla gittim Maalsef kisalmisti dikis attirdm