Kahvesever12 Kızlar 11+5 im . Bu güne kadar haftada bir baş ağrısı dışında hiç hamilelik belirtim olmadı çok rahat geçiriyorum. Bugün yemekten sonra karnımda batma oldu 3-4 kez kramp gibi kısa sürüyor olan var mı daha önce böyle
Emrsln Kahvesever12 benim basindan beri olur 12+4 um kisa sureliyse benimki gibidir. Yine de doktorunuza sorun tabi
tubavarlikk Kahvesever12 bende olmuştu rahim büyüyor bebek kendine yer yapıyor . Hatta 3. Ay gittiğinde daha da olmuştu ince ince sızılar
Kahvesever12 Emrsln sadece yemekten sonra bir kaç defa oldu geçti saniyelik ama ilk defa olunca tedirgin oldum