tubavarlikk Nifty testi yaptırdık sonuç pozitif, şimdi 17. Haftadayım, sizce 3lü teste gerek varmı bidaha
Zeynep9120 tubavarlikk sonuç pozitif derken nasıl cktı yani onun genelde %99 dogruluk payı var üçlü taramaya gerek yok bence ayrıntılı ultrasona girersinz
Alone tubavarlikk yok cnm ztn yapmıyor doktorlar. Bende fetal dna yaptırdım diye 3 lü 4 lü yapmayacağız dediler. Detaylı ultrasona gireceksin bi