Ben hamileliliğimin neredeyse en başından beri kullanıyorum o kadar abartılacak bi ağrısı yok. Yatak döşek yatırmıyor sadece yapılırken hafif yanma yapıyor o kadar. Boş yere kendinizi korkutmayın. 25 haftadayım hala da her hafta vuruluyorum B12’yle birlikte ikisini de her gün de kan sulandırıcı vuruyor eşim ya da annem. Emin olun kan sulandırıcı prolutondan daha çok yakıyor.