Sgzgbcjv Hanımlar sizde de zorlanma var mı 2 bebek de baş aşağı duruşta yürürken bile düşecek hissi oluyor gün içinde toplanma kasılmalar oluyor
twinsmom__ Sgzgbcjv benim 31+5 kafaları yukarda ama sertleşme başladı sancım başladı düzensiz kasılmalar İkiz çok zormuş gerçekten allah yardımcımız olsun
Mugey 35+5 toplanıyorlar biri kaburgama çıkıyo bazen. Karnımın alt kısmı zaten baya zorlanıyor. Ha gayret diye diye günlerim geçiyor bakalım
Arcfat Bizde 32+0dayız oturup kalkarken veya yatakta da sağa sola dönerken baya zor oluyor ama yine de şükür halimize 🥹🥹bebişler sağlıklı olsunda 😊
Mucizeayla Arcfat bende 32+3 um dönerken iki üç kez otururken beş kez kalkarken on kez düşünüp yapıyorum 😂😂 her harakette bı agri
Tugcebsky Bende şuan 34 haftayım hareket etmek cok zor kızlar belki çoğunuz doğum yPmışsınızdr ama yazmak istedim bedenim beni biziii zor taşıyor sankii karnım hep sert acıyor artık birde hareketleri baya azaldı sizlerde yaşadınız mı
Melisaatik Bende 33+1 im.bebeklerimden biri kaburgama yuva yapmış durumda ne otura biliyorum ne yapabiliyorum, yemek yerken bile nefes nefese kalıyorum. Bakalım ne zaman gelecekler doktorumuz 37 de alıcam diyor.