Elatalay 22 Haziran da ilaç almayı unuttum ondan iki hafta sonra test yaptım pozitif çıktı doktora gittim kese görünmüyor dedi ondan sonra hiç gitmedim doktora folik asit filan aldım dikkat ettim kendime bugün doktorda kan tahlili verdim bu değerler göründü cumartesi doktordan randevu aldım