Kucuk_dunyam Kızlar bu ay 2. Ay denememiz çocuk için karın ağrısı bir belirti olabilir mi 1 haftadır karın ağrım var umutlanmak istemiyorum ama yinede merak ediyorum ?
tubavarlikk Kucuk_dunyam günün geçti mi, beni adetime 1 hafta kala adet olacakmış gibi kaşık ağrısı meme hassasiyetim vardı
23gulguzeli23 Kucuk_dunyam aynı ağrıyı bende 1 haftadır yaşıyorum. Adetime 2 gün kaldı. Siz test yaptınız mı?
Kucuk_dunyam tubavarlikk tam 1 hafta var göğüs ağrım falan hep oluyor adete yakın ama karın ağrısı hiç olmazdı
Kucuk_dunyam 23gulguzeli23 evet ben adetime 3 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim hamile olduğumu sonra kan verdim çok şükür 🙏
Hhh03 Kucuk_dunyam ay çok sevindim darısı bizlere inşallah 🤲🏻 nasıl bi ağrı acaba yani ara aramı hepmi benimde ara ara oluyo ama psikolojik olarak düşünüyorum
Kucuk_dunyam Hhh03 amin inşallah 🙏 Karın ağrısı hiç geçmiyordu şiddetli ve çok ağrıyordu kasık ağrısı ara sıra oluyordu ama