Sedadvc dika Ben hatta bu çizgiyi pek sevmemiştim ilk başta. Göbek altında kaldı sadece diye mutluydum. Sonradan göğüs altına kadar çıkınca neden böyle oldu diye kendimi yemiştim. 😂😂 Sonradan kabullendim artık. 😂
dika Sedadvc 😅😅 hamilelik böyle birşey demekki her an vücudumuzda bir değişim oluyor ben ilk başta gördüm şaşırdım sonra öğrendim hamilelik çizgisi inşAllah doğumdan sonra kalmaz 😅 ben çatlakları sevemedim ya kırmızı kırmızı inşAllah geçer 🥺
Plakkafa_ Meryem345 37+6 bi an önce kavuşmakk istiyorum kızımaa çok heycanlıyım hrpimiz sağlıklı sıhhatli kavuşalım yavrularımıza 🥰🥰
dika Meryem345 kullanıyorum e bebekten aldım çatlak kremi karnım şükür çatlamadi da basenlerim felan krem sürmeme rağmen çatlama oldu
Annelikmghb Meryem345 cinsiyeti ogrendik den cok sonra çizgi belirdi benim gobekten aşağı kız bunlar hurafe sadece gebelikte bi hormonun belirmesiyle bu çıkıyor zaten meme basi rengi gobek çizgisi
Mzzz İki kızımdada göğüsten aşağıya çizgi vardı bunun cinsiyet ile yakından uzaktan akakasi yok hepsinin bilimsel açıklaması var 🤭😇🙏
sacmalamakizim Meryem345 2. bebeğime hamileyim ilk gebeliğim gibi çizgi var, hem göbek üstü hemde göbek altı, ikisi de kız bu arada. 😅
EceQueen Hiç aynı kişinin farklı çizgisi olduğunu duydunuz mu? Vücut yapısı uzun çizgi oluşturuyorsa kızı da oğlu da olsa vücut onu yapıyor. Yüzde 50de tutmuş oluyır işte:)
dlrterzioglu Meryem345 Kızımda göbek deliğime kadardı çizgi, şimdi oğluma hamileyim göğüs altıma kadar bende tuttu 🌷