1umutturyasamak Saat 7 gbi ymek yedim cay içtim derken birden miğdeme ağrı girdi istifar ettm başım dönmeye basladı sonra karnımda kalbimde bir agrı oldu baya ağladım sonra gecti gbi oldu şimdi hafif biraz karnım ağrıyor bebeğim hareket ediyorda niye böyle oldum anlam veremedim bnm gbi olan veya olmuş olan varmı acaba eşimde gececi bugün tekim evde yarn hastane randevum var yarın gdcemde hastanye merak ettm sadece yemeğe kekik koymustum onun bi zararı olablrmi szce basımdada ağrı var brazck uyuyamıyorum
Aybuke5 1umutturyasamak kekiğin bi sorun yaptığını düşünmüyorum şu sebepten bende kullanıyorum yemekte yağ acaba fazla mı geldi veya stres gibi sorunlardanda olabilirama yarın gitceksen iyi olur için rahat eder
Bisofiya 1umutturyasamak Bir tatlı kaşığı kekik ölçüsü bile zararlı diye biliyorum canım, devam ederse bir acile görün istersen. Geçmiş olsun 😥
Burcuveburcum 1umutturyasamak yediğiniz yemekle ya da kafanıza taktığınız bi sıkıntıyla ilgili olabilir diye düşünüyorum kanamanız yoksa çok üstünde durmayın doktorunuza danışırsınız ztn gidecekmişsiniz
1umutturyasamak Aybuke5 gidicem allahın izniyle bukadar kötü olmamıstım basım acayip agrıyor olablr dediğin gbi zaten gaz sancısına alıstım artk bi 5 dkka bırakmıyor peşimi sonra geciyor hic üşümeye gelemiyorum
1umutturyasamak Bisofiya tesekkür ederm bnde duymadm ama soraym dedm basm agryo suan brazda karnm yarn kontrolum var evde tekm cıkamadımki yarn gdcm inş