BG02_ Merhabalar. Acaba hamilelikte ağır anemi(kansızlık) yaşayan var mı? Varsa süreç nasıl ilerledi lütfen bilgi verir misiniz çok üzgünüm sürekli gerçek kan veriyorlar korkuyorum
[silindi] Suliss76 çok da düşük değil sizin sınırda, benim 10 civarı günde ikiye çıkardık demir hapını